Navigatie

FAQ 

Hoe lang duurt het voordat de bestelling wordt geleverd?

We kunnen er geen garantie op geven met brievenbuspost, echter gaat bij ons de bestelling dezelfde werkdag weg als de order voor 12:00 geplaatst is, normaliter komt het pakketje dan de volgende dag aan (mits de postbode meewerkt :-)) Mocht je de bestelling naar Belgie (of een ander land) willen versturen, houd dan rekening met afwijkende levertijden.  

Je kunt per bestelling ook een ander afleverdatum aangeven. Handig om de verjaardag van je verre nicht uit Maastricht volgende week niet te vergeten en alvast de bestelling te plaatsen. Let op; bestellingen geplaatst op zon of feestdagen worden NIET ingepakt op die dagen en daardoor de dag erna ook niet geleverd. Tevens leveren we (afhankelijk van PostNL) ook niet op zondag en maandag.


Ik kan ondanks de vele cadeautjes op jullie site toch niet vinden wat ik zoek, kan ik daar hulp bij krijgen? 

Altijd! Onze passie ligt bij het bedenken van originele cadeautjes, dan wel niet samengestelde pakketjes. We helpen graag bij het bedenken, meedenken en creëren van je persoonlijke cadeau! Mail naar info@millows.nl

 
Kan ik producten ook aan elkaar koppelen?

Momenteel is het in de shop nog niet mogelijk om pakketjes samen te stellen. Heb je inspiratie of leuke ideeën om onze producten samen te voegen tot 1 cadeautje, maar staat dit niet in de webshop? Laat het ons weten via info@millows.nl en we maken er iets leuks van!

 
Kan ik het product ook direct versturen naar diegene waar het cadeautje voor is?

Ja, daar ligt onze kracht. Het versturen van een cadeautje direct naar de persoon voor wie het is, de verassing is daarmee optimaal!

 
Worden de cadeautjes allemaal ingepakt?

Ja daar doen we iedereen, inclusief onszelf, een groot plezier mee! Ook als het voor jezelf is zonder cadeau service dan zorgen we voor een mooie beleving. Als je kiest voor cadeau service dan pakken we het met extra aandacht in. Tevens heb je dan ook de mogelijkheid om er een kaartje met persoonlijke tekst aan toe te voegen!

 
Worden er extra kosten in rekening gebracht op het moment dat ik kies voor cadeau service?

Ja, hiervoor vragen we een extra bedrag van €0.50per cadeautje om ervoor te zorgen dat het met extra aandacht wordt ingepakt. Daarnaast heb je bij de cadeau service ook de mogelijkheid om het cadeautje persoonlijk te maken door een kaartje met eigen boodschap toe te voegen.

Worden er bij het plaatsen van een bestelling verzendkosten in rekening gebracht

Ja, verzendkosten zijn per bestelling en deze varieren per product (gewicht) . Zo betaal je voor pakketpost €4.95 en voor brievenbuspost afhankelijk van het gewicht vanaf €0.99, net zo eerlijk :-)

© 2017 - 2018 Millows, kleine cadeautjes grote verrassingen | sitemap | rss
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.